FANDOM

Vincent, Walt'a annesi ölünce üvey babasının verdiği labrador cinsi köpektir. Kaza sırasında Michael ve Walt'la birlikte uçakta olan Vincent da kazazedeler arasındadır. Dizide önemli olaylar içinde yer almıştır.

Dizinin Pilot isimli ilk bölümünde Jack'in yanına gelen ve sonra ortadan kaybolan Vincent daha sonra Locke'un yaptığı köpek düdüğü sayesinde bulunmuştur.

Vincent, Tricia Tanaka Is Dead isimli bölümde ağzında bir iskelet kolu ve anahtarla çıkagelmiş, Hurley ve Jin'in minibüsü bulmasını sağlamıştır. Bu olay bir çok soru işaretini peşinden getirmiştir.

Exposé isimli bölümde ölü sanılarak canlı canlı gömülmek üzere olan Nikki ve Paulo'nun aslında ölü olmadıklarını farkederek üzerlerindeki örtüyü çekmiş fakat durumu kimse anlamamıştır.Walt,Michael,Sawyer ve Jin okyanusa açıldıklarında Walt Vincent'i Shannon'a bırakmış o yokken Vincent Shannona arkadaşlık etmiştir.2. sezonda Vincent kaybolmuş Shannon onu ararken Walt'un adada olduğunu anlamıştır.5. sezonun sonlarına doğru Vincent tekrar ortaya çıkmıştır.