FANDOM

Bu maddede Vatanım Sensin dizisinin bölümleri yer almaktadır. Dizi 28 Ekim 2017 tarihinden itibaren A2 ekranlarında yayınlanmaya başlamıştır.

Hikaye ve künye Edit

Azize üç çocuğu ve kayınvalidesi ile zorlu bir mücadelenin içinde bulur kendini... Canından çok sevdiği kocasının yokluğuyla ve savaş yıllarının zorluklarıyla mücadele ederek yetiştirir çocuklarını.[1]

1919 yılında, Yıldız güzeller güzeli, gözü yükseklerde bir genç kız, Hilal ise memleket sevdalısı mücadeleci bir genç kız olmuştur. Ali Kemal ise gönlündeki aşk acısıyla ve kendisine dair öğrendiği hazin sırla yaşamaya çalışan serseri bir mayın gibidir. Azize her birinin dertleriyle uğraşmaya çalışırken İzmir'in Yunanlar tarafından işgal edileceği haberi ile sarsılırlar. Oysa bu işgal onlara yıllar önce kaybettikleri birini geri getirecektir. Ama hiç ummadıkları bir şekilde...[1]

Üst üste mağlubiyetle biten savaşlardan yorgun düşmüş bir milletin, en son ve en büyük sınavına hazırlandığı 1919 senesinin baharı, Azize ve Cevdet'in de hayatlarında yeni bir dönemi başlatacaktır.[1]

Görünür ve görünmez düşmanların gölgesinde, yolları tekrar kesişecek, hayatları bu kesişme yüzünden altüst olacaktır. Zaferler ve mağlubiyetler görecekler, ayrılıklar ve kavuşmalar yaşayacaklar, umudun ve buhranın ateşiyle yanacak ve gerçek sevginin, gerçek vefanın, gerçek ihanetin ne olduğunu öğreneceklerdir. Cevdet ve Azize'nin hikâyesi, küllerinden doğan yepyeni bir ülkenin kaderiyle bir yazılacaktır.[1]

Vatanım Sensin ; Savaşın acımasız ortamında vazifeleri ve vicdanları arasına sıkışanların, aşklarını yine de yeşertmeye çalışanların, her şeye rağmen bir arada kalmaya gayret eden bir ailenin, esaretten özgürlüğe doğru çıkılan amansız bir yolun hikâyesidir bu.[1]

  • Yapım: O3 Medya[1]
  • Yönetici Yapımcı: Onur Güvenatam[1]
  • Uygulayıcı Yapımcı: Banu Gündoğdu[1]
  • Yaratıcı Yapımcı: Yağmur Taylan, Durul Taylan[1]
  • Yönetmen: Yağmur Taylan, Durul Taylan, Burak Arlıel[1]
  • Senaryo: Uygar Şirin, Deniz Gürlek, Melek Seven, Melih Özyılmaz[1]
  • Müzik: Yıldıray Gürgen[1]
  • Oyuncular:[1] Halit Ergenç (Cevdet), Bergüzar Korel (Azize), Onur Saylak (Tevfik), Senan Kara (Veronika), Baki Davrak (Vasili), Şebnem Hassanisoughi (Eftelya), Celile Toyon (Hasibe), Boran Kuzum (Leon), Pınar Deniz(Yıldız), Miray Daner (Hilal), Kubilay Aka (Ali Kemal), Hakan Salınmış (Eşref Paşa), Aslı Omağ (Marika), Mert Denizmen (Yinon), Yasemin Szawlowski (Eleni), Emre Şen (Hacimihalis), Can Kolukısa (Hristo), Yiğit Çelebi(Başhekim Mustafa Sami), Ahmet Saraçoğlu (İsmet Paşa), Fatih Artman (Yüzbaşı Yakup), Hare Sürel (Latife Hanım), Serkan Altunorak (Yahya Bey), Ahmet Tansu Taşanlar (Hasan Basri), Tolga Tekin (Mehmet Akif), Turgut Tunçalp (Ölmez Hasan), Tolga Coşkun (Haydar), Emre Başer (Gürcü Salih), Selma Ergeç (Halide Edib), Okan Yalabık (Charles Hamilton), Saadet Işıl Aksoy (Lucy), Hüseyin Avni Danyal (Rıza Paşa), Genco Özak(Mehmet), Erman Bacak (Cezmi), Ahmet Uğur Say (Lütfi), Ali Hikmet Kürekçi (Osman), Tuğrul Tülek (Stavro), Serhat Tutumluer (Başbakan Yrd. Kosta/Repulis), Cihan Çulfa (Dimitri), Ufuk Bayraktar (Dağıstanlı), Can Kahraman (Pehlivan), Şükran Ovalı (Seher), Levent Can (Filippos), Berker Güven (Aleksi), Devrim Özkan(Havva), Ahmet Rıfat Şungar (Vecihi), Esra Ruşan (Emine), Merve Dizdar (Efsun), Serdar Yeğin (Adonis), Nail Kırmızıgül (Rahmi), Mustafa Elikoğlu (Kerim), Serhat Özcan (Refik Bey), Engin Yüksel (Miralay Nazım), Tolga Coşkun (Haydar), Murat Mastan (İhsan), Demet Evgar (Kara Fatma), Çağrı Çıtanak (Spiros), Mehmet Polat(Sofu Efe), Gökhan Bekletenler (Demirci Efe), Şafak Başkaya (Mestan Efe), Alina Boz (Prenses Anastasia), Rüçhan Çalışkur (Hacer Ana), Zeynep Kızıltan (Maide), Teoman Kumbaracıbaşı (Ali Fuad Paşa) Bülent Düzgünoğlu (Fevzi Paşa), Kadir Kandemir (İzzet Bey), Kayra Şenocak (Doktor Suat), Esme Madra (Zehra), Umut Karadağ (Kral Konstantin), İpek Tenolcay (Kraliçe Sofia), Serkan Altınorak (Diplomat Mösyö Dule)

Seriye genel bakış Edit

Sezon Bölümler İlk gösterim tarihi
Sezon prömiyeri Sezon finali
1 31 28 Ekim 2017 9 Haziran 2018
2 TBA 10 Kasım 2018 TBA

Bölümler Edit

1. Sezon (2017 - 2018) Edit

Sıra no. Bölüm no. Başlık Yönetmen Senarist İlk gösterim tarihi
1 1 "1. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan Nuran Evren Şit, Necati Şahin 28 Ekim 2017
Balkan harbinin sonlarına doğru Selanik'te bir binbaşıdır Cevdet, Vatanı için yiğit bir asker, karısı Azize'ye tutkun bir aşık; çocukları Ali Kemal, Yıldız ve Hilal'e şefkatli bir baba, anası Hasibe'ye ise hayırlı bir evlattır. Kan Kardeşi Tevfik’le beraber cephede vatan topraklarını kaybetmemek için var gücüyle direnirken başına gelen kalleş bir olay her şeyi altüst eder.[2]
2 2 "2. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan Nuran Evren Şit, Necati Şahin 4 Kasım 2017
Yıllar sonra canından çok sevdiği karısı Azize'yi karşısında gören Albay Cevdet'in, Yunan Ordusu'na ve ailesine karşı verdiği imtihan büyük olur.[2]
Yıllar sonra kocasının Yunan üniforması ile dönüşünü hazmedemeyen Azize Cevdet'ten boşanmak ister. Cevdet kabul eder; ancak bir şartı vardır. Cevdet her ne kadar bir yabancı gibi olsa da aşkından bu kadar kolay vazgeçmesi Azize'yi sarsar.[2]
Vatan haini Cevdet'i hedef alan yangın, Azize ve ailesinin hayatını ummadık şekilde değiştirir. Azize'nin yıllardır binbir zorlukla bir arada tutmaya çalıştığı ailesi dağılmaktadır. Cevdet; kızı Hilal ve annesi Hasibe’nin canı ile sınanmış, bir karar almak zorunda kalır.[2]
Cevdet görevi için şehri terk ederken; Azize ise; konakta kaldıkları sürece Hilal'in başına iş açacağını, Yıldız'ın Leon'a meyledeceğini anlayıp, daha fazla konakta kalmak istemez ve Tevfik'ten yardım ister.[2]
6 6 "6. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Necati Şahin 2 Aralık 2017
Cevdet, hem kendi canını kurtarmak hem de kendisini pusuya düşüreni öğrenmek için Ölmez Hasan'a bir teklifte bulunur. Vazifeden dönmeyen Cevdet ve birliğine dair gelen haber tüm aileyi derinden sarsar.[2]
7 7 "7. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Necati Şahin 9 Aralık 2017
Cevdet'i bir kez daha kaybetmekle yüzleşen Azize, bu kez mantığıyla değil duygularıyla hareket eder ancak sevinci kısa sürecektir. Ne pahasına olursa olsun silahlara ulaşmak isteyen Cevdet'in verdiği karar, hem Cevdet'i hem de arkasından oyunlar çeviren Tevfik'i çok daha güç durumda bırakmıştır. Şimdi ölüm her ikisinin de ensesindedir.[2]
Cevdet, gerçek kimliği deşifre olmadan Ölmez Hasan'dan kurtulmak zorundadır. Silahları bulan Azize'nin ise, hayatı tehlikededir. Tevfik, en önemli sırrını öğrenen Azize'ye dair kararını henüz vermemiştir.[2]
Azize, Cevdet’le yakınlaşmalarının ardından bocalamaktadır. Tevfik, Ölmez Hasan’ın onu adını vermesine mani olmak için Azize’yi kullanmak ister. Ölmez Hasan ise Azize’nin, Cevdet’in karısı olduğunu anladığında, ona bir sır vermeye niyetlenir. Bu sır her şeyi değiştirecektir.[2]
Cevdet ve Azize, kızları Hilal'in Yunan Cephaneliğini patlatmak suçundan tutuklandığını duyunca sarsılırlar. Hilal'in tutuklanması, Cevdet'i kurtarmak adına Mehmet'i ateşe atan Eşref için de sürpriz olur.[2]
11 11 "11. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit 13 Ocak 2018
Cevdet ve ailesi Hilal'i idamdan kurtarmanın yollarını aramaktadır. Vatan haini olarak aranmasına rağmen şehre gelen Halide Edip, Azize için bir umut olur. Halide Edip önderliğinde Hilal için bir etten duvar öreceklerdir. Vakit daralırken önlerine çıkan engeller hem Cevdet'i hem de Azize'yi isyan noktasına getirir.[2]
Cevdet'e dair şüpheleri gittikçe artan Vasili kati emrini verir; Şayet Cevdet, Eşref'i vurmazsa öldürülecektir. Giderek sıkışan Cevdet'in artık silahları bulmaktan başka çaresi kalmamıştır. Silahları kaçırmanın peşinde olan Tevfik ise başına geleceklerden habersizdir.[2]
Cevdet, silahların Tevfik’te olduğunu öğrenmiştir. Aradığı hain, yıllarca kardeşim dediği kişidir. Yunan Ordusu, Nazilli'ye saldırmadan silahları bulmak zorundadır. Cevdet ve Tevfik arasındaki hesaplaşma, olayları iki tarafın da ummadığı yerlere çekecektir.[2]
14 14 "14. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit 3 Şubat 2018
Silahları ele geçiren Eşref Paşa, savaşın gidişatını değiştirecek adımı atıyor; Mustafa Kemal'den Cevdet'e mektup gelir.[2]
15 15 "15. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 10 Şubat 2018
Mustafa Kemal Paşa'nın verdiği görevle hareket eden Cevdet, artık hem Yunan Ordusuna hem de Eşref Paşa'ya karşı oynamak zorundadır. Vazifesi çetrefilleşmiş ve oldukça tehlikeli bir hale gelmiştir.[2]
Cevdet, ölümden beter olan sürgün yıllarına geri dönmek istememektedir ancak tutuklanması elini kolunu bağlar. Cevdet'in durumu, Azize'nin içini acıtsa da Tevfik'e verdiği sözden geri dönmeyeceğini herkese açıklar. Cevdet'in sonu ise Tevfik'in bayramı olur.[2]
17 17 "17. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 3 Mart 2018
Eşref kendisine bir şey olması durumunda Cevdet'in Yunanların eline geçen bir mektupla deşifre olacağını söyler. Kendisiyle birlikte onu da yakacaktır. Mustafa Kemal Paşa için vazifeye dönmesi elzem olan Cevdet bir karar vermek zorundadır.[2]
Cevdet, Eşref’i infaz etmesinden sonra generallik rütbesiyle ödüllendirilir. Tam da bu esnada, İzmir’e gizli emelleri olan bir İngiliz ajanının geleceği haberi alınır. Yüzbaşı Yakup ile ajanın kimliğini ve gayelerini deşifre etmeye çalışan Cevdet, çok dar bir vakitte büyük bir kumpası önlemek zorundadır.[2]
Hilal, patlamanın ardından Leon’la bir kez daha düşman olarak burun buruna gelir. Ancak tırmanan bu nefretin ardında yatan aşkın saklanması giderek zorlaşmaktadır. Aşk, vatan ve kardeş sevgisi arasında sıkışan Hilal, geri alınamaz sonuçları olan, çok büyük bir seçim yapar.[2]
Azize’nin hamile olduğunu anlayan Hasibe, Cevdet’in de bunu bilmeye hakkı olduğunu düşünür. Azize’ye gerçeği söylemesi için yalnızca bir günlük mühlet verir. Eşref Paşa, Mustafa Kemal ile çalışmayı kabul eder. Leon uyanır ve vuran kişiyi görmediğini söyler. Tevfik, Eşref paşayı sırtından vurur.[2]
Eşref Paşa’nın ölümünün ardından Kuvva’nın başına kimin geçeceği hayati önem arz eder. Cevdet, Paşa’nın vasiyetini açıklayan pusulanın kime emanet edildiğini bir an evvel öğrenmek zorundadır. Zira deşifre olması tüm ailenin katledilmesi demektir.[2]
22 22 "22. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 7 Nisan 2018
Cevdet, Eşref Paşa’nın vasiyetinin akıbetini çözmeye çalışır. Vasiyetin aslını bilen, Paşa’nın sağ kolu Yavuz, Cevdet’le görüşmek ister. Öte yandan Cevdet’in asıl yüzünü öğrenen Tevfik, bu defa eline geçen kozu akıllıca değerlendirecektir. Sivas Kongresi kararları şehirde yankılanırken İngiliz casus Charles, yeni planlar yapar.[2]
Tüm yollar Yunan tarafından tutulmuşken, bir orduyu kuşatacak miktarda mühimmatın Afyon’a naklinin sağlanması, neredeyse imkansızdır. Üstelik İngiliz casus Charles da boş durmaz; Tevfik’e silahları İtilaf Devletleri’ne teslim etmesini buyurur.[2]
24 24 "24. Bölüm" Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 21 Nisan 2018
Gönderdiği istihbaratın, vatanperverlerin eline geçtiğini anlayan casus Charles, Mustafa Kemal’in adamlarını yakalamak için bir tuzak kurar. Tevfik’in kârlı teklifini kabul eden işbirlikçiler tüm şehri kana bularken; Cevdet, Yüzbaşı Yakup’u Charles’ın tuzağından çok geç olmadan kurtarmak zorundadır.[2]
Meclis-i Mebusan’da tarihi Misak-ı Milli Kararları oylanacaktır. Cevdet ve Yakup, tesiri kuvvetli Mebus Rıza Bey’in sağ salim İstanbul’a ulaşmasından mesuldur. Bu vazifede Kara Fatma da onlara destek olur. Öte yandan Misak-ı Milli’nin reddi için derhal işe koyulan Charles ve Tevfik, Rıza Bey meselesi üzerine Vasili’yle işbirliğine gider. Rıza Bey’in bu tehlikeli ittifakı aşıp şehirden çıkabilmesi için zekice bir tertip kurulur.[2]
26 26 "26. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 5 Mayıs 2018
Selanik’te kendisini sırtından vuranın Tevfik olduğunu anlayan Cevdet, öfke doludur. Ancak meclisin toplanmasına sayılı günler kalmışken Rıza Bey’i yeniden vatanperverlerin safına çekmek daha mühimdir. Cevdet, bunun için zekice bir plan yapar.[2]
Azize, emrinde çalıştığı komutanın Cevdet olduğundan, Tevfik’ten elde ettiği tüm istihbaratın ona gittiğinden bihaber halde vazifesine devam eder. Yardıma gittiği, salgın hastalıkla boğuşan bir Yörük köyü için katliam emri verilir.[2]
Şehir katliam havadisiyle çalkalanırken, suç Kuvva’ya atılır. Cevdet hakikatten bihaber ahaliyi Kuvva-i Milliye’nin safına çekmek için Azize’yi de dahil ettiği zekice bir plan yapar.[2]
Yunan Ordusu’ndaki hainin kim olduğunu çözmeye çalışan Vasili, bir yandan da taarruz için son hazırlıkları yapar. Cevdet’in eline Ankara’ya istihbarat verebilmesi için beklenmedik bir fırsat geçer. Anadolu’nun işgalinin önlenmesi, bu fırsatın iyi değerlendirilmesine bağlıdır.[2]
30 30 "30. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 2 Haziran 2018
Hakikati öğrenen Vasili, Ali Kemal’in canıyla sınanacaktır. Diğer yandan Yüzbaşı Yakup, Cevdet’in ailesi uğruna hainlik edeceğini anlar ve Cevdet’i öldürmek pahasına buna mani olmaya çalışır.[2]
31 31 "31. Bölüm"

"Sezon finali"

Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Nuran Evren Şit, Ali Aydın, Nergis Otluoğlu Akoğlu 9 Haziran 2018
Biri yıllarca oğlundan, diğeri ise kocasından ayrı düşmüş ve nihayetinde İzmir’i terk etmek zorunda kalan iki acılı kadın; Veronika ve Azize. Bir yol ayrımında sevdiklerine kavuşmayı bekler. İkisi de umduğundan başka bir şeyle karşılaşacaktır bu dönemeçte.[2]

2. Sezon (2018 - 2019) Edit

32 1 "32. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Uygar Şirin, Deniz Gürlek, Melek Seven, Melih Özyılmaz[1] 10 Kasım 2018
Yunan ilerleyişini durdurmak için canını ortaya koyan Miralay Cevdet, uyandığında kendini adeta bir kabusun içinde bulur. Vatan imzalanan Sevr Antlaşması'yla parçalanmış, İzmir yeni kumandan Filipos'un demir yumruğu altında ezilmiş, ailesi ise yokluğunda en büyük acılarla sınanmıştır. Sevr'i kabul etmeyen Ankara hükümetini köşeye sıkıştırmak isteyenler sinsi bir planla Türkleri teslim almaya girişirken, Cevdet çok geç olmadan bu felaketi engellemek zorundadır.[3]
Cevdet, Dağıstanlı'yı da dahil ettiği bir planla hem Ankara'ya kurulan kumpası boşa çıkarmış hem de Filipos'u kurtararak Yunan ordusundaki görevine dönmüştür. Ancak bu hamlesi onu, gerçek kimliğinden habersiz Dağıstanlı'nın baş düşmanı haline getirmiştir. Şimdi sadece Filipos'un değil Ankara'nın da peşinde olduğu Dağıstanlı'yla yüzleşmenin bir yolunu bulmalıdır..[4]
Cevdet'in hayatını kurtaran Azize, üst üste felaketler yaşayan Dağıstanlı tarafından ihanetle suçlanıp kendi canıyla sınanacaktır. Şimdi Cevdet, milli mücadelenin zarar görmemesi için vakitle yarışarak Dağıstanlı ile efeler arasındaki kan davasının ardındaki gerçeğe ulaşmak zorundadır. Fakat bu sırada hiç beklemediği bir tehlike evlendirme kararı verdiği kızlarına doğru yaklaşmaktadır.[4]
35 4 "35. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Uygar Şirin, Deniz Gürlek, Melek Seven, Melih Özyılmaz[1] 1 Aralık 2018
Tevfik'le yüzleşen Azize, Hilal'in kurtulması için kendini ateşe atmaya karar verir. Filippos ise Simav'daki zaferinden sonra şimdi de Taşköprü'de milli mücadeleye büyük bir darbe indirmeye hazırlanmaktadır.[4]
Taşköprü’nün geri alınması için Ruslardan gelecek silahları kullanmaya karar veren Ankara’nın planı, Filippos’un gizlice yürüttüğü bir operasyonla son anda sekteye uğrar. Şimdi Cevdet'in, Dağıstanlı yeni bir deliliğe kalkışmadan önce, Filippos’un elindeki kozu ortaya çıkarması ve bu komployu bozması gerekmektedir.[4]
Bolşeviklerin, Türklere yardım ettiği dedikodusu ayyuka çıkmış, Ankara’yı kafirle işbirliği yapmakla suçlayanlar ayaklanmıştır. Filippos ise silahları kendisine değil, Türk ordusuna veren Rusları cezalandırmak üzere ordudaki Bolşeviklerin peşine düşer. İfşa olma tehlikesiyle karşı karşıya kalanlar arasında Leon da vardır.[4]
Kibri gözünü karartan Dağıstanlı ise Cevdet’ten Damat Ferit’i öldürmesine yardım etmesini ister. Bu sırada İstanbul’dan Ankara’ya ulaşan haberler her şeyi alt üst edecek, Ankara ile milli mücadeleyi tehlikeye atan Dağıstanlı arasında sıkışan Cevdet tüm dengeleri değiştirecek bir karar vermek zorunda kalacaktır.[4]
Yeni katılımlarla kaynamaya başlayan çiftlikte yokluk yüzünden gerginlik artarken köşeye sıkışan Dağıstanlı, Cevdet’ten tehlikeli bir istekte bulunur. İsmet Bey'le kafa kafaya veren Cevdet ise hem Dağıstanlı meselesini halletmek hem de efeleri Ankara’ya bağlamak için kurduğu planı işletmeye başlar. Ancak Dağıstanlı’nın İsmet Bey’e dair yeni hamlesi dengeleri altüst edecektir.[4]
40 9 "40. Bölüm" Yağmur Taylan, Durul Taylan & Burak Arlıel Uygar Şirin, Deniz Gürlek, Melek Seven, Melih Özyılmaz[1] 12 Ocak 2019
Ankara ile ipleri iyiden iyiye koparan Dağıstanlı geri dönülmez bir yola girmiştir. Cevdet, Mustafa Kemal’in emri üzerine kolları sıvar. Görevi İsmet Bey’i gözü kararan Dağıstanlı’nın namlusunun ucundan almak ve efelerin düzenli orduya katılmasını sağlamaktır. Artık Tevfik’i kullanarak başladığı işi bitirmekten başka bir çaresi kalmamıştır.[4]
41 10 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
42 11 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
43 12 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
44 13 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
45 14 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
46 15 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
47 16 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
48 17 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
49 18 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
50 19 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
51 20 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
52 21 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
53 22 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
54 23 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
55 24 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
56 25 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
57 26 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
58 27 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]
59 28 "TBA" TBA TBA[1] TBA
TBA[4]

Kaynakça Edit

  1. ^ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aa ab ac ad ae af ag ah ai aj ak al am an ao 
  2. ^ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aa ab ac ad ae 
  3. ^ 
  4. ^ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aa 

Dış bağlantılar Edit

  • Resmî site
  • IMDb'de Vatanım Sensin